Запрошуємо на RAU Special Event: закритий захід для перших осіб рітейлу
14 грудня відбудеться закрита сесія членів та партнерів Асоціації рітейлерів України RAU Special Event «Економічний фронт рітейлу: робота під постійними викликами». Захід відбудеться у закритому форматі, за участі перших осіб рітейлу (власників та топ-менеджменту), представників влади та девелопменту. Учасники зосередяться на основних проблемах, з якими рітейл зіштовхнувся під час війни, та окреслять спільні шляхи вирішення питань, важливих для роботи у часи невизначеності та постійної загрози з боку агресора.
RAU Special Event включатиме дві тематичні сесії — для власників та топ-менеджменту торгівлі, на яких будуть обговорюватись різні погляди на проблематику галузі та пропозиції щодо їх спільного вирішення.
Серед тем обговорення:
- Виклики рітейлу під час війни та шляхи їх подолання, спільні зусилля учасників ринку.
- Відключення електроенергії та план дій в разі суцільного блекауту. Оптимізація роботи, шляхи виходу з кризи та стратегія взаємодії з владою.
- Поточні GR-ініціативи Асоціації рітейлерів України: строки розрахунків за продукти харчування, бронювання ключових працівників, реалізація алкогольних напоїв та інше.
- Дефіцит обігових коштів та доступ рітейлу до кредитування.
- Продажі під час війни: фактори впливу, робота з дефіцитними позиціями, стимулювання попиту.
- Робота на деокупованих територіях. Відшкодування збитків та відновлення діяльності.
Очікувана кількість гостей — до 250 представників галузі. Захід відбудеться тільки за участі членів та партнерів Асоціації рітейлерів України.
Нагадаємо, до Асоціації рітейлерів України входить понад 90 торговельних компаній (серед яких Епіцентр К, АТБ, Сільпо, Eldorado, Фокстрот, Алло, KLO, WOG тощо) та більше 30 партнерів — компаній-представників девелопменту та B2B сфери, дотичних до рітейлу (Budhouse Group, Arricano, Respublika Park, WR GROUP, Alef Estate, Bizerba, Viatec та інші)
Формат: дві тематичні сесії, кава-паузи, фуршет та нетворкінг
Початок: 15:00
Попередній таймінг події:
14:00 – 15:00 реєстрація / welcome drink
15:00 – 16:30 сесія
16:30 – 17:00 coffe break
17:00 – 18:30 сесія
18:30 – 21:00 фуршет / нетворкінг
Інформація щодо топ-спікерів уточнюється. Слідкуйте за новими анонсами.
Контактна особа з питань реєстрації:
- Олеся Волкова / +38 050 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua
Контактна особа з питань реклами та партнерства:
- Юлія Кушка – +38 067 223 07 30 / j.kushka@rau.ua